Sunday, November 18, 2012

Vintern är definitivt här


 
 
Det var dags att införskaffa regnkläder som håller mig torr mer än 20 minuter.


Igår lärde jag mig att mina regnkläder håller mig torr I tjugo minuter…eftersom jag troligtvis kommer att vara ute mer än tjugo minuter varenda regnig dag i vinter så var jag tvungen att göra något åt den saken. Jag behövde skaffa ett regnöverdrag till Hayley´s vagn med.

Idag åkte vi till Roseville som ligger i utkanten av Sacramento. Det är ett bra shoppingsställe, även för icke shoppingfantaster som jag. Det finns verkligen allt man kan tänkas behöva där. Då menar jag verkligen allt! Vi hittade det vi behövde och lite till, b.la. ett nytt baby gym till Hayley. Det är inte varje dag som Philip och jag får tillfälle att tillbringa så här mycket tid tillsammans och vi hade en väldigt fin dag.

 

 
 
 

No comments:

Post a Comment

I´d love to hear what you think about todays post. Did you relate to the topic?